יום רביעי, 7 בפברואר 2018

יש לך הרגל שאת רוצה לשנות ?

האם ניתן לשנות הרגלים ?


אני בטוחה שיש לך הרגלים שהיית שמחה לשנות אבל לא מצליחה!

לכל אחד יש אוטומטים שהם בעצם מנגנוני הגנה שמטרתם
להגן עליך, כן גם לי יש כאלו ולא מעט.

כשאוטומט הופך להיות ממנגנון הגנה למנגנון עצירה
כשהרגל מתחיל להפריע לך,

זה הזמן לשנות
זה הזמן לטפל בו.

אבל לפני שנדבר על איך נפטרים ממנו ?
נדבר מהו אוטומט ? איך הוא נוצר ? מה מטרתו ?

הרגל הוא תגובה שנוצרה עקב זיכרון אשר הוטמע בתת מודע בעברנו.

ההרגל נוצר כתגובה למצב/סיטואציה שנכחנו בה.
הרגל נותן לנו תחושת ביטחון ושליטה.

לדוגמא:  ילד שעבר חרם וחוסר תגובה/הגנה מהמבוגרים סביבו
ירגיש בדידות וחוסר אמונה שמישהו יכול הגן עליו,
מנגנון ההגנה שהוא יפעיל בבגרותו זה שיפוטיות שתאפשר לו 
התרחקות וחוסר אמונה מול סמכויות וכך הוא לא יפגע יותר.

ואיך אפשר לשנות ?
איך אפשר לבנות אוטומטים חדשים ?
איך אפשר להרחיב את "סל הבחירות והתגובות" בתוך התת מודע ?

הדרך שאני מציעה ועובדת לי מעולה וגם למטופלים שלי
היא מודעות ותיקון הזיכרון בתת מודע.

למודעות יש המון דרכים להגיע ולכל אחד דרך משלו.

אני רוצה להציע לך שלושה דרכים: 

1. במיוחד עבורך בניתי מדריך חינמי ל"הקשבה פנימית",
מוזמנת להירשם וגם לשתף.
https://n.sendmsg.co.il/Minisites.aspx?p=90022-33665347296-10385

2. דרך הנוספת היא תהליך אחת על אחת – לקביעת פגישה מוזמנת להתקשר 050-9555114
3. דרך נוספת להגיע לסדנאות התפתחות בהנחייתי 


מודעות מאפשרת שינוי הרגלים.

ליאורה פלד - מודעות מרפא