יום שני, 2 באוקטובר 2017

דיכאון, חרדה, קשב וריכוז.... = מחלות מוח



"הפעם אגלה לכם מה שחברות התרופות ומפתחי התרופות כבר יודעים ממזמן"

חוסר איזון כימי בגוף משפיע על הנפש שלנו (דיכאון, חרדות, קשב וריכוז, טורט, ויסות חושי, זיכרון.... הרשימה ענקית) ועל תפקודי הגוף ומכאן ליצירת מחלות.

הרפואה הקונבנציונלית מטפלת דרך תרופות בחוסר האיזון הכימי. 

מעולה יש פתרון, אז מה הבעיה ??? 

תרופות לדיכאון, חרדות, קשב וריכוז, זיכרון..... הן מדכאות את התסמינים, ברגע שמפסיקים את הטיפול התרופתי התסמינים חוזרים התוצאה תלות בתרופה.

הבעיה הנוספת תופעות הלוואי, לתרופות יש תופעות לוואי, נזקים שנוצרים כתוצאה מלקיחת התקופה, כמו : פריחה, טיקים, כבד מוגדל..... 

הבעיה השלישית: גורם הקושי לא נעלם והוא רק מתחזק - התוצאה הגדלת מינון התרופה או החלפה לטיפול תרופתי חזק יותר


ידעתם

כאשר מטפלים בשורש שיצר את חוסר האיזון הכימי, המוח מאוזן וחוזר לתפקוד תקין ומווסת שמאפשר למערכות ההורמונלית להפריש את החומר הכימי הנכון ובמינון הנכון בהתאם לסיטואציה

למה  הכוונה שורש

טראומה נפשית, אמונות שרכשנו במהלך חיינו, דפוסים משפחתיים, מנגנוני ויסות שנפגמו עוד בשלב ההיריון....
טראומה פיזית, תזונה לקויה, חומרים כימיים שנכנסים לגופנו.....

איך אפשר לדעת מהו השורש

טוב אז פה אני נכנסת לתמונה.

האמת שלא תמיד אני יודעת איך דרכי הטיפול שלי עוזרות אבל אני כן יודעת שיש תוצאות.

טיפול רגשי דרך התת מודע בשילוב כלים שרואים את האדם כמכלול מאפשרים שינוי עמוק ומהותי

זכות להיות חלק!!!!


קביעת פגישה ושאלות נוספות - ליאורה פלד 050-9555114






****אני לא בעד או נגד תרופות, בתפיסת החיים שלי ובהתנהלות שלי עם עצמי, משפחתי ומטופלי ההפוך כל אבן על מנת לזהות את שורש הבעיה ולפתור אותה משם ולא דרך תרופות
כבודם של מפתחי התרופות והרופאים במקומם - יחד עם זאת קשה לי עם היד הקלה על התרופה ועם כך שאין פעולות מניעה, חינוך מחדש והסבר שתרופות אין לא תרופות פלא  ויש השלכות על הגוף שלנו***